loading...
سايت تفريحي سانس
محمود بازدید : 74 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

 اس ام اس عشقم

مست عشقم, مست شوقم, مست دوست
مست معشوقى که عالم مست اوست
مستى من مستى انگور نىست
مست اخلاق توام انگور چىست ? …

&

&

&

&

اس ام اس عشقم عاشقانم دوستت دارم اس ام اس جدید ۹۳
آهای باران  حواست را خوب جمع باشد که دور تو و تمام شاعرانه ها خط خواهم کشید اگر با آمدنت عشقم حتی یک سرفه کند!

&

&

&

&

اس ام اس عشقم عاشقانم دوستت دارم اس ام اس جدید ۹۳
امروزه که آیینه جوابش سنگ است
در ذهن ماعاشقی هم ننگ است
هرکس که نداند توخودت میدانی
عشقم بخدا دلم برایت تنگ است…

&

&

&

&

اس ام اس عشقم عاشقانم دوستت دارم اس ام اس جدید ۹۳
در پشت تمامی خط های کاغذ خیالت زندگیم عشقم و دلتنگی ام را به بند کشیده ام بخوان و لبخندت را برای آزادی اشان وثیقه بگذار!!


 اس ام اس سیزده بدر سال 1394 ::..:: اس ام اس ردیف خنده دار 94 ::.
ارسال جوک و اس ام اس

    صفحه اصلی
    تبلیغات
    تماس با ما
    درباره ما
    نقشه سایت

اس ام اس عشقم
-
اس ام اس,اس ام اس جدید 94,اس ام اس عاشقانه,اس ام اس روز,اس ام اس زیبا,اس ام اس غمگین,اس ام اس خنده دار,اس ام اس فلسفی,اس ام اس تولد,اس ام اس جدید

امروز دوشنبه , ۲۴ فروردین , ۱۳۹۴ شما در هستید.

    طنز
    اس ام اس مناسبتی
    اس ام اس فلسفی
    اس ام اس خنده دار
    اس ام اس غمگین
    اس ام اس عاشقانه
    اس ام اس

تبلیغ تبلیغ
تبلیغ
فال حافظ



مرامنامه بررسی جوک های قومیتی

سایت امیر اف بی کاملترین مرجع اس ام اس ایرانی

هر روز بهترین اس ام اس ها جدیدترین اس ام اس ها آنلاین بخوانید

امتیاز دهی به سایت فراموش نشود با سپاس از شما

در باره اس ام اس ها نظر بدهید تا ما روز به روز بهتر بهتر شویم

از منو سمت چپ موضوع اس ام اس خود را انتخاب کنید

آخرین مطالب

    اس ام اس قلیون و قلیان جدید 94
    اس ام اس دریا
    اس ام اس روز زن خنده دار
    اس ام اس موفقیت
    اس ام اس قلیون خنده دار
    اس ام اس عاشقانه برای دوست
    جدیدترین اس ام اس های فلسفی
    اس ام اس توافق انرژی هسته ای اتمی
    اس ام اس سیزده بدر سال 1394
    اس ام اس ردیف خنده دار 94

15533
اس ام اس عشقم ، ۱۴ام آذر ۱۳۹۳
6

اس ام اس عشقم

اس ام اس عشقم عاشقاتم عاشقانه پیامک عاشقانه عشقم جدید ۹۳ به رو زو زیبا دوستت دارم

 

 

۳۳ اس ام اس عشقم

مست عشقم, مست شوقم, مست دوست
مست معشوقى که عالم مست اوست
مستى من مستى انگور نىست
مست اخلاق توام انگور چىست ? …

&

&

&

&

اس ام اس عشقم عاشقانم دوستت دارم اس ام اس جدید ۹۳
آهای باران  حواست را خوب جمع باشد که دور تو و تمام شاعرانه ها خط خواهم کشید اگر با آمدنت عشقم حتی یک سرفه کند!

&

&

&

&

اس ام اس عشقم عاشقانم دوستت دارم اس ام اس جدید ۹۳
امروزه که آیینه جوابش سنگ است
در ذهن ماعاشقی هم ننگ است
هرکس که نداند توخودت میدانی
عشقم بخدا دلم برایت تنگ است…

&

&

&

&

اس ام اس عشقم عاشقانم دوستت دارم اس ام اس جدید ۹۳
در پشت تمامی خط های کاغذ خیالت زندگیم عشقم و دلتنگی ام را به بند کشیده ام بخوان و لبخندت را برای آزادی اشان وثیقه بگذار!!

&

&

&
۶

    amirfb
    اس ام اس عشقم
    بدون نظر

ادامه مطلب
اس ام اس مورد نظر خود را در کادر زیر سرچ کنید
   
 
15531
اس ام اس عشقم عاشقانه جدید ، ۷ام آذر ۱۳۹۳
10

اس ام اس عشقم عاشقانه جدید

اس ام اس عشقم عاشقانه جدید پیامک های عاشقانه عشقم جدید ۹۳


۲۴ اس ام اس عشقم عاشقانه جدید

نام مرا که برلبان زیبایت جاری میکنی از جواب عاجز میمانم عزیز
آخرچه بگویم؟چه خطابت کنم؟
بگویم بله عزیزم؟بله مهربانم؟بله دلبندم؟بله عشقم؟…
نه
میخواهم لبانی که نام من از آن بیرون می آید را غرق دربو سه های عاشقانه کنم
تنها پاسخ شایسته ات!

^

^

^

^

اس ام اس عشقم عاشقانه جدید ۹۳ 
عشقم تو که نیستی
من مانده ام و چند جلد لغت نامه
که هیچکدام از واژه هایشان!
مترادف آمدنت نیستند…

^

^

^

^

اس ام اس عشقم عاشقانه جدید ۹۳ 
از گل پرسیدند عشقت کیه؟از خجالت سرخ شد
از یخ پرسیدند عشقت کیه؟از خجالت آب شد
از من پرسیدند عشقت کیه؟!
با افتخار گفتم عشقم کسی است که داره این
اس ام اس رو می خونه…

^

^

^

^

اس ام اس عشقم عاشقانه جدید ۹۳ 
درسته کسی رو ندارم بهم بگه:عشقم شب بخیر،
اما بجاش یه سایه ی سر(مادر)دارم
که میگه:بچه بکپکور شدی بس که سرت تو گوشیته!!

^

^

^
۱۰

    amirfb
    اس ام اس عشقم
    بدون نظر

ادامه مطلب
اس ام اس مورد نظر خود را در کادر زیر سرچ کنید
   
 
15529
اس ام اس عشقم دوستت دارم جدید ، ۳۰ام آبان ۱۳۹۳
13

اس ام اس عشقم دوستت دارم جدید

اس ام اس عشقم دوستت دارم جدید پیامک های عشقم عاشقانه جدید ۹۳

۲۳ اس ام اس عشقم دوستت دارم جدید

مراقب خودَت باش عشقم!!
اینو بدون
یک تار موی تو!!
شاهرگ منه…

دوستت دارم !
%

%

%

%

اس ام اس عشقم دوستت دارم جدید ۹۳ عاشقانه
جلد گرفته ام عشقم را نازنین
با خیال و خاطراتت!
مبادا که تا بخورد!
حتی گوشه ای از احساسم زیر دست این همه تنهایی…
%

%

%

%

اس ام اس عشقم دوستت دارم جدید ۹۳ عاشقانه
خانوم باس به آقاش بگه عشقم اون لباسی که جذابترت میکنه رو نپوش عطرهم نزن تمام اینارو تو خونه بزار واسه من چون توفقط مالی منی اونوقت اجازه داری بری بیرون…
%

%

%

%

اس ام اس عشقم دوستت دارم جدید ۹۳ عاشقانه
هی تو
نمیدانم نامت را چه بگذارم
تمام زندگی
دلیل نفس کشیدن!!
همه ی وجودlم یا تنها عشقم
به هرنامی که باشی بدان…!
آرام
برایت جان میدهم …
%

%

%
۱۳

    amirfb
    اس ام اس عشقم
    بدون نظر

ادامه مطلب
اس ام اس مورد نظر خود را در کادر زیر سرچ کنید
   
 
15527
اس ام اس عشقم عاشقتم ، ۲۳ام آبان ۱۳۹۳
8

اس ام اس عشقم عاشقتم

اس ام اس عشقم عاشقتم دوستت دارن پیامک عشقم جدید عاشقانه

۲۱ اس ام اس عشقم عاشقتم

عشقم بهت عمیق بود اما
قلبم عمیق تر شکسته انگار
چیزی ازت به دل نمیگیریم
راحت برو محکم قدم بردار…

#

#

#

#

اس ام اس عشقم عاشقتم دوستت دارم جدید ۹۳
کفرت را که در می آورم نازنینه من ایمانت به عشقم بیشتر میشود خودم میدانم…

#

#

#

#

اس ام اس عشقم عاشقتم دوستت دارم جدید ۹۳
عزیزم  عسلم

گلم

عشقم هیچکدوم از اینا به اندازه این جمله

مواظب خودت باش

از طرف کسی که واقعا دوست داره لذت بخش تر نیست

مواظب خودت باش دوستت دارم ….

#

#

#

#

اس ام اس عشقم عاشقتم دوستت دارم جدید ۹۳
لذت عشق زمانی که آن را نثار میکنی

بیشتر از زمانی است که آن را دریافت میکنی پس بذار من عشقم را نثارت کنم عزیز…

#

#

#
۸

    amirfb
    اس ام اس عشقم
    بدون نظر

ادامه مطلب
اس ام اس مورد نظر خود را در کادر زیر سرچ کنید
   
 
15522
اس ام اس عشقم جدید ۹۳ ، ۱۷ام آبان ۱۳۹۳
7

اس ام اس عشقم جدید 93

اس ام اس عشقم جدید ۹۳ پیامک عاشقانه عشقم عاشقتم جدید

۲۴ اس ام اس عشقم جدید ۹۳

خیلی لحظات زیبا و به یاد ماندنی بود

عشقم گرم در آغوشم بود

دستم رو میبردم لای موهای زیبا و بلندش و شپش هاش رو جدا میکردم…

@

@

@

@

اس ام اس عشقم جدید ۹۳ عاشقتم 
تو هرچی منو دوس داشته باشی عزیزم

من یدونه بیشتر دوستت دارم

اینجوری اگه دوسم نداشته باشی

بازم من یدونه دوست دارم عشقم

@

@

@

@

اس ام اس عشقم جدید ۹۳ عاشقتم 
در این دنیای پر هیاهوی زندگی بیا قولی بهم بدهیم نازنین
تو صلیب عشقم باش و منم عیسای تو عزیزم …

@

@

@

@

اس ام اس عشقم جدید ۹۳ عاشقتم 
کبوترم، لانه ی من بام توست عزیز
کجا روم، مرغ دلم رام توست عزیز!
پادشه کشور عشقم ولی
نگین انگشتریم نام توست عزیز…

@

@

@

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 284
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 159
  • بازدید ماه : 2,811
  • بازدید سال : 10,230
  • بازدید کلی : 84,168