loading...
سايت تفريحي سانس
محمود بازدید : 58 پنجشنبه 27 فروردین 1394 نظرات (0)



دزده میره بانک برای دزدی
کارش که تموم میشه رو میکنه به یکی از مشتریا میگه:تو دیدی من دزدی کردم؟
طرفم میگه آره؟
دزدم با اسلحه میکشتش
بعد دزده,رو میکنه به ی زن شوهر
میگه :شما دیدید من دزدی کردم؟
مرده میگه :نه من ندیدم ولی زنم دید!!!
روز زن مبارک



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

پیشانیش را ببوسید قربان صدقه اش بروید...
مادر را میگویم...!
گاهی هم برای مادر مادری کنید.


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
فاطمه یعنی شرف,یعنی حجاب
فاطمه فخر زنان ,روز حساب
فاطمه یعنی رضای کردگار
روز زن مبارک


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
مرا به کغبه چه جاحت؟
طواف میکنم مادری را که برای لمس دستانش هم وضو باید گرفت



روز عاشقان جواهرات,دشمنان گلگیر ماشین
موریانه های کارت بانکی,بانیان قرض,عاملان ترافیک
حامیان رنگ ولعاب و چر صدا تربن موجودات زمین
بر عموم مظلومان و زحمتکشان عالم مردات تسلیت باد.



تقدیم به مهربان مادری که زیباترین ثمره زندگیش را به من هدیه داد...
باشد که لایق باشم...!
..
..
..
..
اس ام اس عروسای خود شیرین به مادر شوهر



خداوند زن را نمک زندگی آفرید که مرد را از گندیدگی نحات دهد
خخخخ


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
معلم به شاگردانش گفت:
هر کسی از من نمره 20 می خواهد
باید فردا برای من یک مشت خاک بهشت بیارد
فردای اون روز دانش اموزی خاکی همراه خود آورد
معلم با خود گفت حتما این دروغ می گوید
از او پرسید این خاک را از کجا اوردی
او گفت:خاک زیر پای مادرم
روز زن مبارک



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
من که تصمیم خودمو گرفتم
امسال واسه کادو روز مادر میخوام واسه مامانم عروس بیارم
..
..
..
..
..
..
دخترا با دو قطعه عکس تو قسمت نظرات اسم بنویسن و تا قرعه کشی کنم هر کدوم رف فینال و مادرم تایید کرد زنم بشه




به دنیا آمد تا دختر کسی شود
ازدواج کرد تا همدم یکی دیگر شود
بچه دار شد تا مادر شود
اما خودش بی کس ماند
به سلامتی همه مادرها


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
زنان قبل از مادر شدن ، “پری”
و بعد از مادر شدن تبدیل به “فرشته” می شوند . . .
فرشته ی زمینی روزت مبارک


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

همسر از نام تو سر شود ای همسر من
قامت سرخ لبت خوابگه بستر من
من که هر شب پیش تو قربانی و دل داده ام
من به شوق روی تو از مادر خود زاده ام . . .
روزت مبارک ، دوستت دارم



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

اگر زنی در چهل سالگی هنوز جوان است
به این دلیل است که شوهرش او را هنوز هم عاشقانه دوست دارد . . .
تقدیم به همسری که روز به روز جوان تر میشود !



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سهم من از زندگی دستان پر مهر تو شد
می ستایم من تو را تا آخر عمر همسرم
در میان اوج تنهایی تو با من مانده ای
تا تو باشی من چه غم دارم ز دنیا همسرم
روزت مبار

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 ی سوال دیگه واسم پیش اومده
حالا که توافق شده
.
.
.
.
.
.
امسال ماه رمضان هم داریم



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


کاشکی رابطمون با آمریکا صمیمی تر نشه
خب من خجالبت میشکم به اوباما بگم اوبی



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *



ای واای یعنی بیخودی اون همه شادی کردیم و جشن گرفتیم؟؟
..
..
..
..
الکی مثلا سه ماه بعد از مذاکراته و به نتیجه مطلوب نرسیدیم!!


ارسال توسط:مژی از سیرگان


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


جوک روز بگم:
جدید تربن و خراب ترین و سوتی ترین کار دخترها
.
.
.
.
.
امروز آب دوغ خیار داشتیم ولی بازم حواسم نبود سوخت



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


به سایت ماه اضافه شد
.
.
.
.
.
.
.
.
رییس جمهور امریکا




* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


قابل توجه خانم ها
..
..
..
..
..
ظریف اعلام کرده که تحریم کادو روز زن هنوز برداشته نشده است


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

لب پنجره نشسته بودم
یهویی دیدم یه هلیکوپتر اومد بالا ساختمون و یه سرباز آمریکایی با عملیات راپل اومد رو پشت بوم دیش ماهواره مون تنظیم کرد رفت
..
..
..
..
..
ظریف متشکریم


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

جوک جدید



آقا داماد چیکاره هستند؟
نظامی هستش
چه خوب!ارتش یا سپاه؟
کلش آف کلنز
جــــــان؟
کلش دیگه کلش,اتک میزنه


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از اولش میدونستم رییس جمهور امریکا طرفدار ماست
اصلا اسمش روشه:
او
با
ما
تا اکتشافات بغدی خدا یا و نگهدارتان

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

جوک جدید


سرعتی که تعطیلات تو سپری شدن داشت
.
.
.
.
.
مرحوم میگ میگ نداتشت



* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


به پدر بزرگم میگم امروز چندمه
میگه 15 اوریل
.
.
.
.
.
.
تعجب کردم
گفتم تو از کجا میدونی ؟
گفت اخه با امریکا به توافق رسیدیم دیگه باید تقویم خارجی یاد بگیرم بابا


جوک جدید


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من هر موقع تو تاکسی تنها باشم
.
.
.
.
.
.
.
جوری ژس میگرم تا مردم فکر کنن دربست گرفتم




* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *


خیلی بعضی ها دیگه رو دار شدن خیلی زشته حداقل انتظارتون بیارید پایین
..
..
..
..
..
..
تا حالا 34 نفر فقط برای گرفتن پروانه کسب دیسکو اومدن تقاظا 124 نفر با دسته گل اومدن فرودگاه میگن داریوش داره میاد




ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 284
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 163
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 282
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 429
  • بازدید ماه : 3,081
  • بازدید سال : 10,500
  • بازدید کلی : 84,438