loading...
سايت تفريحي سانس
محمود بازدید : 113 یکشنبه 07 تیر 1394 نظرات (0)

الســـــلام علیکـــــــــ یا علــــــی ابـــــن موســــــی الرضـــــا

اس ام اس تولدبراي امام هشتم(ع)

.

ذکر است تکلم کبوترهایت

قربان تبسم کبوترهایت

ای کاش جوی نوک زده می‌بودم من

در کاسه گندم کبوترهایت

میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد

.

اس ام اس تولدبراي امام هشتم(ع)


.

برسر ایوان طلا نوشته با خط خدا

جدا ز نار و دوزخ است هرکه بر این در آمده

مست خوش بوی توام مولانا ابالحسن

خاک در کوی توام مولانا ابالحسن

میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد
 

اس ام اس تولدبراي امام هشتم(ع)


.

ز رحمت به موسى بن جعفر خدا / گران هدیه اى را عطا مى کند
به نجمه عطا کرده حق آیتى / که حق را ز باطل جدا مى کند
قدم زد على بن موسى به عالم / که عالم بر او اقتدا مى کند . . .

.

 

اس ام اس تولدبراي امام هشتم(ع)


.


دل را به اسیری غمت آوردم
خاکی است که بهر قدمت آوردم
امروز من این کبوتر وحشی را
ای دوست برای حرمت آوردم
میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد

.

 اس ام اس تولدبراي امام هشتم(ع)


.

در کوی تو نغمه خدا می‌شنوم
بوی شهدای کربلا می‌شنوم
از پردگیان عرش گرد حرمت
آوای خوش رضا رضا می‌شنوم
میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد

.

 اس ام اس تولدبراي امام هشتم(ع)


.

ذکر است تکلم کبوترهایت
قربان تبسم کبوترهایت
ای کاش جوی نوک زده می‌بودم من
در کاسه گندم کبوترهایت
میلاد امام رضا علیه السلام مبارک باد


اس ام اس تولدبراي امام هشتم(ع)

 

 
سلام بر تـو ای امام خوبی ها، ای سرچشمـه زلال معرفت.

دلـــم برایت تنگ است و برای دیدن حرمـت ثانیـه شماری می کنــد.

هوای کبوتــران حرمــت را کرده ام که عاشقــانه بر گنبدت پرواز می کننــد

دلم برایت پر می کشد. برای صدای نقاره ها!

برای پنجره فولادت، صحن و سرای با صفا! مشهدت یا امام رضا (ع)!


یا ضامن آهو دلم تنگ است برایت. .
 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 284
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 100
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 151
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 298
  • بازدید ماه : 2,950
  • بازدید سال : 10,369
  • بازدید کلی : 84,307