loading...
سايت تفريحي سانس
محمود بازدید : 51 جمعه 29 خرداد 1394 نظرات (0)


اس ام اس جديدعاشقي


زندگی نفس کشیدن و زنده بودن نیست

بلکه قانون باورهاست پس باورکن بیادتم






اس ام اس جديدعاشقي


مشترک گرامی تاریخ شارژ علاقه ما به شما

تا وقتی نفس باقی است اعتبار دارد… همراه آخر…






اس ام اس جديدعاشقي


عزیزم میدونی چرا به نفس نفس افتادم؟

می خوام ریه هامو پر کنم از هوای بودنت






اس ام اس جديدعاشقي


من حرف های دلم را در گوش قاصدکی زمزمه کردم

که از حوالی نگاه تو عبور می کرد






اس ام اس جديدعاشقي


تقصیر برگ ها نیست

آدم ها همین اند: نفس می دهی لهت می کنند






اس ام اس جديدعاشقي


رسمش نبود بی وفا

بی هوا رفتی، بی نفس ماندم






اس ام اس جديدعاشقي


نفس هایم بوی دود می دهد

نه اینکه اهل دود باشم نه دلم سوخته است

آتش زیر خاکستر است این دل…






اس ام اس جديدعاشقي


مهم نیست عمر کوتاه باشد یا بلند عزیز

مهم نفس هایی ست که با تو کوتاه

و بی تو بلند کشیده می شود






اس ام اس جديدعاشقي


آرام آرام نفس میکشم

تا که شاید نرود همه ی آن هوایی که سراغ تو را می گیرد






اس ام اس جديدعاشقي


باور کن عزیز کار من نیست کار خداست

دلم جایی میان نفس هایت گیر کرده






اس ام اس جديدعاشقي


رفت

اما هرگز پایانش را نخواستم

مگر می توان بدون نفس زندگی کرد






اس ام اس جديدعاشقي


میگن به یکی که گفتی نوکرتم

از نون نفس تا میم مرگ باهاش باش

نوکرتم رفیق…






اس ام اس جديدعاشقي


پشت پلک کدام قصه به خواب رفته ای

که هر شب قصه ی آمدنت را می گویم

و نمی آیی!؟!






اس ام اس جديدعاشقي


میگویند زمان طلاست اما من چشیدم

دروغ میگویند، زمان آتش است

ثانیه به ثانیه اش میسوزاند

و تا به شعله ات نکشد نمیگذرد






اس ام اس جديدعاشقي


باران که می بارد دلم برایت تنگ می شود

راه می افتم بدون چتر

من بغض می کنم، آسمان گریه






اس ام اس جديدعاشقي


بغض بزرگترین اعتراضه

اما اگه بشکنه دیگه اعتراض نیست، یه التماسه…






اس ام اس جديدعاشقي


بگذار بگویم عزیزم

بغض که می کنی نازنین

گریه ام می گیرد

خنده ات که بگیرد

حالم از همیشه بهتر است

می بینی زندگی ام را!

به دلت بند است بند دلم






اس ام اس جديدعاشقي


کاش میشد نوشت

تموم حرفهایی که بغض شدند

و بر گونه جاری نشدند






اس ام اس جديدعاشقي


خنده هایم با بغض و حرف هایم با مکث همراه شده اند

تنم را نمی دانم روحم سخت گریان است






اس ام اس جديدعاشقي


برایم از بازار یک بغض خوب بخر

این بغضی که من دارم هر روز می شکند






اس ام اس جديدعاشقي


کاش می شد نوشت

تمام حرف هایی را که بغض شدند

ولی بر گونه جاری نشدند

کاش می شد






اس ام اس جديدعاشقي


آنقدر بغض هایم را فرو دادم و خندیدم که

خدا هم باورش شد که چیزی نیست






اس ام اس جديدعاشقي


من یه دخترم

وقتی دلم میگیره

بشقاب ها را نمی شکنم

شیشه ها را نمی شکنم

غرورم را نمی شکنم

دل کسی را نمی شکنم

زورم به تنها چیزی که می رسد این بغض لعنتی است!






اس ام اس جديدعاشقي


آنچنان سوزانم!

که نگاهم هر احساسی را به آتش می کشد!

آنچنان محزون، آنچنان غمگین

که صدایم بغض سنگ را می شکند






اس ام اس جديدعاشقي


امروز نبودی، اما خیلی چیزها بود

من بودم

باران بود

چتر بود

بغض بود

همراه همیشگی ام هم بود

جای خالیت را می گویم






اس ام اس جديدعاشقي


دلت که آرام نباشد

خنده ها و مسخره بازیهایت که هیچ

بیخیالی هایت هم دردی دوا نمی کنند

کافیست بهانه اش جور شود

بغض امان نمیدهد






اس ام اس جديدعاشقي


همیشه دقیقآ وقتی پر از حرف هستی

وقتی بغض میکنی

وقتی دآغونی

وقتی دلت شکسته

دقیقا همین وقتا

انقدر حرف داری که فقط میتونی بگی…






اس ام اس جديدعاشقي


شب ها زیر دوش آب سرد رها می کنم

بغض زخم هایم را در حالی که همه می گویند:

خوش به حالش، چه زود فراموش کرد






اس ام اس جديدعاشقي


تو رفتی

و اینها می مانند تا ابد

یک آه

یک بغض لعنتی

و یک سوال بی جواب

آیا هنوز هم گاهی دلت برایم تنگ می شود؟






اس ام اس جديدعاشقي


در کنار ساحل دریای غم

قایقی میسازم از دلواپسی

بر دو سوی پرچمش خواهم نوشت

یک مسافر از دیار بی کسی






اس ام اس جديدعاشقي


عطرتنت روی پیراهنم مانده امروز بوییدمش عمیق، عمیق…

با هر نفس بغضم را سنگین تر کردم

و به یاد آوردم که دیگر، تنت سهم دیگری ست و غمت سهم من






اس ام اس جديدعاشقي


می دونی برنده ترین چیزی که تو دنیاست چیه؟

خاطره ای که می خوای فراموش کنی

و با هر نفس بیشتر یادت میاد






اس ام اس جديدعاشقي


عشقت را نازنین در آسمان دلم چنان اوج دادم

میتوانم تا آخرین نفس به نظاره زیباییش بنشینم

تو لیاقت این اوج را داری پس تا ابد در این آسمان جولان بده

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 284
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 154
  • بازدید ماه : 2,806
  • بازدید سال : 10,225
  • بازدید کلی : 84,163