loading...
سايت تفريحي سانس
محمود بازدید : 153 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)



در کرایولیپولیز به ناحیه تحت درمان به عمق حداکثر 2cm  s سرما داده می‌شود تا تری‌‌گلیسیریدهای موجود در بافت چربی به کریستال تبدیل شود. همین امر سبب می‌شود تا ماکروفاژها (گلبول‌های سفید) چربی‌ها را به عنوان جسم خارجی تلقی کرده و آنها را به عنوان  جسم خارجی هضم نمایند.

 Ice Cherry

با چه درجه‌ای در کرایولیپولیز به نتایج بالا دست می‌یابیم؟

بر خلاف تصور برخی از متخصصین زیبایی و پزشکان در کشورمان، اتفاق کریستاله شدن تری‌گلیسیریدها در دمای زیر 7+ اتفاق می‌افتد. پس لزوماً رسیدن دما به زیر صفر درجه منجر به نتایج بهتری نمی‌گردد. در این خصوص با مطالعه سایت ) FDAانجمن غذا و داروی آمریکا) و حدود 2000 مقاله نشر به زبان فرانسوی توسط متخصصین زیبایی فرانسوی و نتایج قبل و بعد از عمل کرایولیپولیز می‌توان صحت ادعای گفته شده را تایید کرد.

ضمن آنکه مراجعه به مقالات دانشگاه جان هابکینز آمریکا به عنوان  یکی از بهترین دانشگاه‌های علوم پژشکی جهان نیز گواه همین ادعاست.

مزایای روش کرایولیپولیز چیست

     در کرایولیپولیز تعداد سلولهای چربی کم می‌شود نه حجم آنها.
    با یک بار کرایولیپولیز بین 4 تا 12 سانتی متر سایز کم خواهیم کرد.
     حتی در کبدهای چرب با گرید پایین می‌توان کرایولیپولیز را انجام داد.
    کرایولیپولیز روشی بی‌خطر و بدون عارضه (درصورت استفاده از دستگاه‌های کرایولیپولیز استاندارد) می‌باشد.

معایب استفاده از روش کرایولیپولیز:

1. وقتی به عمق 2cm  چربی‌های زیر پوست از بین بروند شکم شل و آویزان خواهد شد. مثال خانمی در کلینک زیبایی این‌جانب پس از یک ماه و نیم مراجعه نموده و ابراز داشت که شکمش شل‌تر شده است. و حتی احساس می‌نماید که بزرگ‌تر شده است با سایزگیری معلوم شد که cm10 سایز کم نموده اما به جهت شل شدن شکم در مانند شکم بزرگ‌تر نشان داده می‌شد با سه جلسه اندرمولوگ به همراه استفاده از دستگاه RF ،u*100 وmcare ایشان cm5 دیگر سایز کم نموده و شلی شکم ایشان نیز برطرف گردید.

لذا با کاهش 15cm سایز دور شکم ایشان خوشحا ل از اتفاق افتاده از کلینیک زیبایی اینجانب خارج گردید.

2. در صورت عدم یا استفاده کم از مشربات الکلی و یا عدم کم‌خوابی پس از یکماه و نیم نتایج کرایولیپولیز را مشاهده می‌کنیم و در غیر اینصورت به مدت اثر طولانی‌تر خواهد بود.

دستگاه های کرایولیپولیز و کیومی یا پلیتی؟

اوج تبلیغات غلط شرکت ها بر می‌گردد بر می‌گردد به اینکه دستگاه کرایولیپولیز با یدو کیومی باشد یا پلیتی؟!! و در این راه برای فروش بیشتر نسبت به گمراه نمودن همکاران پزشک و یا متقاضیان به استفاده از دستگاه کرایولیپولیز اقدام می‌نماید. مسلم است که با کرایولیپولیز و کیومی بسیار راحت تر به عمق نفوذ 2cm  نخواهیم رسید. اما اشکال آن این است که شعاع موثر آن تنها 3cm  است. پس می‌بینیم که عملا این روش برای پهلو ها موثر‌تر است.

اما در روش پلیتی رسیدن به عمق 2cm بسیار سخت تر است اما شعاع موثر آن7-5 سانتی متر است که می‌بینیم برای شکم بهترین روش است.

اما تفاوت دستگاه ها در همین جا مشخص گردید در دستگا ههای معمولی بیش از 45 دقیقه نمی توان سرما داد چون به پوست آسیب خواهد رسید اما در دستگاه های شرکت های معتبر تا 3 ساعت هم می‌توان بدون عارضه سرما داد و همین امر یعنی طولانی تر کردن سرما می‌توان عمق نسوز روش پلیتی را فزایش داد و به همان عمق 2 سانتی متر رسانید پس در صورت استفاده از دستگاه هایی که بیش از 2 ساعت می‌توان بدون عارضه سرما دهد روش پلیتی بسیار بهتر از روش وکیومی به دلیل شعاع اثر می‌باشد و در کلینیک های معتبر فرانسه ، آلمان و آمریکا به همین دلیل از روش پلیتی استفاده می‌شود اما در کشور کره ، چین و اسپانیا به دلیل عدم توانایی رساندن دستگاه ها به زمان بیش از 2 ساعت از روش وکیومی استفاده می‌شود .

آیا بعد از استفاده از روش کرایولیپولیزر به استفاده از دستگاه cavitation (کاویتاسیون) نیازی هست؟

اگر به شما یک کیک درسته بدهند میل بفرمایید راحت تر آن را میل می‌کنید و یا آن را به برشهای کوچکتر تقسیم نمایید؟ Cavitation  هم همین کار را انجام می‌دهد. در واقع سلول‌های چربی تغییر شکل یافته را به قطعات کوچک‌تر تبدیل می‌نماید تا ماکروفاژها (گلبول‌های سفید) آن را راحت‌تر بلعیده و هضم نماید. پر سرعت خورده شدن چربیهای از بین رفته می‌توان دید در اتمام cavitation در همه موارد توصیه می‌گردد.

چه کسانی نمی توانند از روش کرایولیپولیز استفاده نمایند؟

تنها کسانی که گلبول های سفید کم فعال دارند از این روزش نیاید استفاده کنند .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 284
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 166
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 291
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 438
  • بازدید ماه : 3,090
  • بازدید سال : 10,509
  • بازدید کلی : 84,447