loading...
سايت تفريحي سانس
محمود بازدید : 68 جمعه 04 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

   

اللــهم صــل علــي محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم


اس ام اس های جدید و روز,اس ام اس به روز,جملات جدید و روز

اس ام اس جدید

امان از روزی که میبینی چیزی برایت نمونده جز یک بغل تنهایی…

چند خط حرف نگفته… و یک دل…!



اس ام اس جدید

همیشه نباید حرف زد گاه باید سکوت کرد حرف دل که گفتنی نیست!

باید آدمش باشد کسی که با یک نگاه کردن به چشمت

تا ته بغضت را بفهمد…



اس ام اس جدید

ببار باران…

من سفر کرده ای دارم که یادم رفت پشت سرش آب بریزم

چون باورم نمیشد که برود ، اما رفت…



اس ام اس جدید

امان از روزی که میبینی چیزی برایت نمونده جز یک بغل تنهایی…

چند خط حرف نگفته… و یک دل…!



اس ام اس جدید

همیشه نباید حرف زد گاه باید سکوت کرد حرف دل که گفتنی نیست!

باید آدمش باشد کسی که با یک نگاه کردن به چشمت

تا ته بغضت را بفهمد…



اس ام اس جدید


ببار باران…

من سفر کرده ای دارم که یادم رفت پشت سرش آب بریزم

چون باورم نمیشد که برود ، اما رفت…



اس ام اس جدید

دلتنگم… برای کسی ک آن سوی شهرهاست!

و نمیدانم… میداند یا نمیداند ، هنوز هم بهانه تپیدن دلم اوست!



اس ام اس جدید


“ﻣــﻦ” ﺑﻪ ﺩﻧــﺒﺎﻝ “ﺗــﻮﻳﻲ” ﻣﻲ ﮔــﺸﺖ ﺑــﺮﺍﻱ “ﻣــــــﺎ” ﺷــﺪﻥ

ﺩﺭﻳــﻎ ﮐﻪ ﺑــﺎﺯﻱ ﺭﺍ “ ﺍﻭ ” ﺑــــﺮﺩ …



اس ام اس جدید

فـــــــــــــــــــقیــر……

مــــــــــــــــــــنم……

که ندارمـــت…



اس ام اس جدید


یاد تو هیچ گاه از بین نمیرود

بلکه از سطری به سطری دیگر منتقل میشود…

و اینست قانون پایستگی چشمانت!



اس ام اس جدید


یادته بهم گفتی منتظرم باش

برمیگردم…

من منتظرت موندم ولی انگارتومنویادت رفت…



اس ام اس جدید


حق باتو بود

در رابطه ی ما همیشه یک چیز کم بود

مثلا تو هیچ وقت نبودی…



اس ام اس جدید



روی سنگ قبرم بنویسید :

اولین باری نَبود که مُرد …



اس ام اس جدید


باران نبار !

دریا را به پایش ریختم برنگشت …



اس ام اس جدید


نگاه کن

همیشه برگشتن به نقطه ی آغاز ساده نیست …



اس ام اس جدید


ما چون ز دری پای کشیدیم، کشیدیم

امید ز هرکس که بریدیم، بریدیم

دل نیست کبوتر، که چو برخاست، نشیند

از گوشه ی بامی که پریدیم، پریدیم



اس ام اس جدید



هر از گاهی زنگی بزن ، سراغی بگیر ، حالی بپرس…

خیلی نگذشته است از روزهایی که مخاطب خاصت من بودم



اس ام اس جدید

زندگی با همه تلخیاش یه درس خوب بهم داد

اونم اینه که رفیق اونی نیست که باهاش خوشی

رفیق اونیه که بدون اون داغونی!

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 284
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 37
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 97
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 147
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 294
  • بازدید ماه : 2,946
  • بازدید سال : 10,365
  • بازدید کلی : 84,303