loading...
سايت تفريحي سانس
محمود بازدید : 65 دوشنبه 31 فروردین 1394 نظرات (0)



ای رفیق
ای مخترع غذا
ای تک زنگی
ای ژتون خور
ای غربت نشین
ای لنگ هزار تومن پول
ای گدا
<روزت مبارک>


اس ام اس خنده دار

ب سلامتی خودم که باشم یا نباشم واسه کسی مهم نیست

فرستنده: شاهین جووون

 اس ام اس خنده دار

ﺩﻣﺖ ﮔﺮﻡ ﺧﯿﻠﯽ مطالب ﺑﺎﺣﺎﻟﯽ ﻣﯿﺰﺍﺭی
اصن دییوونتم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺣﺮﻓﯿﻪ ﮐﻪ ﻣﺪﺕ ﻫﺎﺳﺖ ﺷﻤﺎ ﻣﯿﺨﻮﺍﯾﻦ ﺑﻪ ﻣﻦ ﺑﮕﯿﻦ
ﺍﻣﺎ ﺭﻭﺗﻮﻥ ﻧﻤﯿﺸﻪ
ﺑﮕﯿﺪ ﺑﺎﺑﺎﺭﻭﺩﺭﻭﺍﯾﺴﯽ ﭼﺮﺍ .؟؟؟؟؟ .
بگید بخدا من انقد خاکی ام..

فرستنده: جیگر طلا!

 اس ام اس خنده دار

این پسر هایی‌ که فقط با یکی میمونن
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اینا پول ندارن هزینه چند نفر و با هم بدن
وگرنه عمرا با یه نفر میپریدن :|

بــــــــاور کنید :| دی


فرستنده: جیگر طلا!

 اس ام اس خنده دار

ﺳﻼﻣﺘﯽ ﭘﺴﺮﯼ ﮐﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺩﯾﺪ ﻋﺸﻘﺶ ﮔﺮﯾﻪ
ﻣﯿﮑﻨﻪ ﺭﻓﺖ ﺭﻭﺑﺮﻭﺵ ﻧﺸﺴﺖ
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ﺍﺷﮑﺎﺷﻮ ﺑﺎﺩﺳﺘﺶ ﭘﺎﮎ ﮐﺮﺩ ﮔﻔﺖ ﮔﺮﯾﻪ ﻧﮑﻦ
آرایشت پاک میشه
ﺷﺒﯿﻪ ﻣﯿﻤﻮﻥ ﻣﯿﺸﯽ…

فرستنده: جیگر طلا!

 اس ام اس خنده دار

مورد داشتیم !!!!
ﻃﺮﻑ ﺭﻓﺘﻪ ﺧﺎﺳﺘﮕﺎﺭﯼ ﻣﺦ ﺩﺧﺘﺮﺭﻭ ﺯﺩﻩ ﺑﺎ
ﻫﻢ ﺩﻭﺱ شدن!!! :|
خو اینم یه روش ِ
مورد داشتیم خوب :|
چرا این طور نگاه می کنید :|

 اس ام اس خنده دار

دیشب داشتم خواب پتروس فداکار رو میدیدم

صبح که بیدار شدم دیدم انگشتم تو دماغم گیر کرده :|


 اس ام اس خنده دار

کامپیوتر بدون اینترنت
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
مثل دستشویی بدون آب میمونه ... :|


 اس ام اس خنده دار

صبح یه غلطی کردم به لیوان آب یخ ریختم رو مامانم گفتم من شما رو به چالش اب یخ دعوت میکنم ^_^
فوحشایی که خوردم هیچی :|
از صبح نشسته دمه اشپزخونه میگه مامان هستم شما رو به چالش گشنگی دعوت میکنم :|
توروخدا یکی یه لقمه نون بده دستم مردم از گشنگی :|


 اس ام اس خنده دار

هر بار که دندونم درد میگیره
.
.
.
.
زنگ میزنم چهارتا کلینیک قیمتا رو میپرسم
خودش دردش خوب میشه! ^_^

فرستنده: جیگر طلا!

اس ام اس خنده دار

یکی از آرزوهام اینه که دوربین عکاسیم با آینه ی خونمون به توافق برسن که
.
.
.
.
.
.
من دقیقا چه شکلیم


 اس ام اس خنده دار

از پسر خالم میپرسم خوب بگو ببینم اسم های

دوست توی مهدی کودکتون رو ؟؟؟

میگه : مژگان . الهام . لاله . زینب جون

پرسیدم پس دوست های پسرت کو >>

میگه من با اونا کارب ندارم .

 اس ام اس خنده دار

به کچله میگن چراسرت مونداره میگه سرم به موحساسیت داره

فرستنده: محمدجواد رجبی

 اس ام اس خنده دار

رفتم آمپول بزنم پرستار اومده میگه آمپول بزنم میگم پ ن پ توش آب جا کن با هم تفنگ بازی کنیم

فرستنده:

 اس ام اس خنده دار

مورد داشتیم دختره میخواسته angry birds دانلود کنه
نمیدونسته اسمش چیه
توی گوگل سرچ کرده:
بازی که تو تبلت نرگس بازی کردم که جوجوهاش خولوچل بودن!!!
گوگلم جواب داده: دمت گرم شادمون كردي!!!!


اس ام اس خنده دار

دیروز آن مرد آمد ، آن مرد با اسب آمد ، گفت :
ضعیفه غذا حاضر است ؟؟
امروز آن مرد آمد، آن مرد با پراید آمد ، گفت :
عشقم غذا حاضره ؟
فردا آن مرد می آید، آن مرد با پیشبند میاید ، میگوید :
عجقم غذا چی درست کنم !؟ :


 اس ام اس خنده دار

یه معلم داشتیم تو کلاس میگفت شغل ما، شغل انبیاست
منم اومدم خود شیرینی کنم
گفتم انبیا که همشون چوپانی میکردن !
نه گذاشت، نه برداشت گفت منم دارم همین کارو میکنم دیگه گوسفند :|
“ خدا حفظش کنه زیادی رک بود …”

 اس ام اس خنده دار

موش تو تله موش گیر کرده بود رفیقم گفت مرده گفتم پ ن پ رفته داره پرس سینه میزنه؟؟؟

فرستنده: مجید دلبندم

 اس ام اس خنده دار

هر روزتان نوروز.نوروزتان پیروز.امروزتان دیروز . دیروزتان امروز .فردایتان امروز.هرروزتان امروز. امروزتان هر روز.......اسکل شدید امروز ...شب یلدا مبارک

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 284
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 42
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 129
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 202
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 349
  • بازدید ماه : 3,001
  • بازدید سال : 10,420
  • بازدید کلی : 84,358