loading...
سايت تفريحي سانس
محمود بازدید : 107 دوشنبه 24 فروردین 1394 نظرات (0)

اس ام اس بیقراری عاشقانه

دیدن کفشهای فرسوده در قدم زدنهای خسته،
غمگین ترین تصویر دنیا است عزیز
مخصوصا اگر آن کفشها که می بینی پای مردی باشد که پدرت است

%

%

%

%

اس ام اس بیقراری عاشقانه جدید ۹۳ دلتنگی
لحظه به لحظه ی بودن باتورو دوره کردم،،، من خداروهم خسته کردم

%

%

%

%

اس ام اس بیقراری عاشقانه جدید ۹۳ دلتنگی
دیگر نمی توانم بیقرارم
خدایا… میخواهم اعتراف کنم دیگر نمیتوانم،
خسته ام من امانت دار خوبی نیستم
“مرا ازمن بگیر” مال خودت من نمیتوانم نگهش دارم….

%

%

%

%

اس ام اس بیقراری عاشقانه جدید ۹۳ دلتنگی
قلب عزیزم……
لطفا خفه شو و تو همه کار ها دخالت نکن……
همین که خون پمپاژ میکنی کافیه……
اگه هم خسته شدی اجباری به کار نیست…..
گفته ها و نگفته ها

%

%

%

به نام خدایی که قلب ها را سخت پیوند زد
برای لحظه ای آرام
و
لحظه ای بی قرار

^

^

^

^

اس ام اس بی قراری دل جدید ۹۳ عاشقانه دلتنگی
آرام می شوم، آرام عزیز
وقتی گونه هایم سرسره ای می شود برای بچه اشکهای بی قرار

^

^

^

^

اس ام اس بی قراری دل جدید ۹۳ عاشقانه دلتنگی
هرچه دارم از تو دارم
ای همه دار و ندارم
با تو آرومم و بی تو
بی قرار بی قرارم

^

^

^

^

اس ام اس بی قراری دل جدید ۹۳ عاشقانه دلتنگی
موهایم بی قرار تو اند
دسته دسته خودکشی می کنند!
می ریزند،
دستان تو را می خواهند
اگر برنگردی
خودم با قیچی،
همه شان را سر می برم

^

^

^

خوش به حال کسایی که قرار بی قرار هم شن

$

$

$

$

اس ام اس بی قراری و دلتنگی عاشقانه جدید ۹۳
رهایی وهم است نازنین
زیرا تا زمانی که گام برمی داری.
هنوز نرسیده ای.
جست و جو فریبی بیش نیست.
زیرا تا زمانی که می جویی،
هنوز نیافته ای.
همه ی بیقراری های تو،
از طلب قرار تو بر می خیزد.
طالب بی قرار شو
و دست از جستجو بدار

$

$

$

$

اس ام اس بی قراری و دلتنگی عاشقانه جدید ۹۳
وقتی قرار شد من بی قرار تو باشم, ناگهان توتنها قراره زندگیم شدی

$

$

$

$

اس ام اس بی قراری و دلتنگی عاشقانه جدید ۹۳
بعضی ها فقط برای این می آیند
که عاشقمان کنند و بی قرار
یک مشت خاطره به آغوشمان بریزند و بروند
و با هرچه یادمان داده اند, تنهایمان بگذارند
بعضی ها فقط می آیند که زود بروند
که داغ شوند و روی دلمان بمانند

خوش به حال کسایی که قرار بی قرار هم شن

$

$

$

$

اس ام اس بی قراری و دلتنگی عاشقانه جدید ۹۳
رهایی وهم است نازنین
زیرا تا زمانی که گام برمی داری.
هنوز نرسیده ای.
جست و جو فریبی بیش نیست.
زیرا تا زمانی که می جویی،
هنوز نیافته ای.
همه ی بیقراری های تو،
از طلب قرار تو بر می خیزد.
طالب بی قرار شو
و دست از جستجو بدار

$

$

$

$

اس ام اس بی قراری و دلتنگی عاشقانه جدید ۹۳
وقتی قرار شد من بی قرار تو باشم, ناگهان توتنها قراره زندگیم شدی

$

$

$

$

اس ام اس بی قراری و دلتنگی عاشقانه جدید ۹۳
بعضی ها فقط برای این می آیند
که عاشقمان کنند و بی قرار
یک مشت خاطره به آغوشمان بریزند و بروند
و با هرچه یادمان داده اند, تنهایمان بگذارند
بعضی ها فقط می آیند که زود بروند
که داغ شوند و روی دلمان بمانند





ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 284
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 39
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 144
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 229
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 376
  • بازدید ماه : 3,028
  • بازدید سال : 10,447
  • بازدید کلی : 84,385