loading...
سايت تفريحي سانس
محمود بازدید : 92 چهارشنبه 16 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

اس ام اس خنده دار جدید ۹۴

استاد اولین جلسه کلاس میگه دانشجوهای عزیز این درس سخته و عمیقه.یکی از ته کلاس میگه استاد ما که شنا بلد نیستیم چیکار کنیم

اس ام اس خنده دار جدید ۹۴

اومدم خونه میبینم رو دیوار خونه چندتا کاغذ چسبونده که نوشته اگر سنتان کمتر از ۱۸ است به دنبال این کاغذ ها نروید من همینطوری این کاغذها رو دنبال کردیم دیدم رسیده به آشغال ها نوشته آشغال ها رو بزار دم در

**

غضنفر میره مرغ فروشی میگه مرغ دارین میگن اره میگه بهش دون بدین بزرگتر بشه

***

پسرا به خاطر رفیقشون عشقشون رو ول می کنن ولی دخترا به خاطر این که به عشقشون برسند دوست دارن سر به تن دوستشون نباشه

*******

پسرایی که میگین فوتبال برای مردهاست قبلنا ابروبرداشتن هم برای زن ها بود شما به ذهنت فشار نیار یادت نمیاد

اس ام اس خنده دار جدید ۹۴

۳ساعته میخوام بخوابم هرچی کنترل و گوشی و وسایل دم دستم پرت می کنم که بخوره به کلید و برق خاموش بشه نمیشه دعا کنید زودتر بزنم به هدف

*******
صحبت دو اقوام با هم ببین اگه میخوای آجیل خونتون روزی که ما میایم تموم نشه خونه ما کم آجیل بخور

******
یه روز یه شماره الکی گرفتم گفتم سلام ببخشید تقی هست اون طرف هم گفت خودمم منم گفتم خوشبختم منم نقی هستم

اس ام اس خنده دار جدید ۹۴

اینایی که پیام میدن مینویسن سلام جلوش چندتا نقطه هم میزارن مطمئن باش یه حرفی میخوان بهت هرچی ازدهنشون در میاد بگن

************

اس ام اس خنده دار جدید ۹۴

دو تا نصیحت مهم از طرف من!
۱٫ همیشه حقیقت رو بگید،حالا هر چه قدر که تلخ و خطرناکه!
البته به این نکته هم توجه کنید
.
.
.
۲٫ بلافاصله پس از گفتن حقیقت فرار کنید!




اس ام اس خنده دار جدید ۹۴




امسال نفر اول کنکور نشم دوم یا سومی دیگه ۱۰۰% میشم
حداقل صد نفر اول رو که میارم
سه هزارم بد نیستا !
بچه اصغر آشپز با ۴۰ هزار قبول شده بود من از اون کمتر نیستم که
حالا وقت زیاده فعلا یه چرت بخوابم
زمزمه های بیشتر کنکوری ها





اس ام اس خنده دار جدید ۹۴




طریقه خواستگاری کردن پسر ها از دختر ها در این روز ها :
خانومی دیگه وقتشه به جای کیلیپس سایه یه مرد بالا سرت باشه





اس ام اس خنده دار جدید ۹۴



چند روز پیش تو یه مهمونی به یه بچه گفتم : کوچولو چند سالته
برگشت بهم گفت : هر چقدر هم کوچیک باشم از نظر عقلی از تو خیلی بزرگترم
چیه مثلا میخوای با این سوالت به من بگی از من بزرگتری؟!!
در ضمن کوچولو هم عمته
هیچی دیگه بعدش با خاک یکسان شدم





اس ام اس خنده دار جدید ۹۴




لطفا به این سوال پاسخ دهید
نحوه ی تلفظ روز چهارم هفته چگونه است ؟
چارشنبه؟
چاهارشنبه؟
چهارشنبه؟
هیچکدوم نیست عزیزم، سه شنبه صحیح است
حتما ترم آخر دانشگاه هم هستی !!





اس ام اس خنده دار جدید ۹۴


هروقت با باباتون کار داشتین و پیداش نکردین،دیدین موبایلشم جواب نمیداد
برین کنار کوچه یه سیگار روشن کنین
اونوقت می بینید به چه سرعت باباتون پیداش میشه!





اس ام اس خنده دار جدید ۹۴




داداشم کنج خونه لاتی نشسته بود
همه ی فامیل بهش خندیدیم
بعد پسر عموم بهش میگه بیا از زاویه ما خودتو ببین خیلی خنده دار شدی !





اس ام اس خنده دار جدید ۹۴




دقت کردین اونایی که واسه ی اویل بار میرن خارج،اولیل کاری که انجام میدن :
گرفتن عکس با شلوارک وسط خیابون هستش ؟؟





اس ام اس خنده دار جدید ۹۴




از من به شما نصیحت هیچوقت همسرتون رو به خاطر عیب هایی که داره سرزنش نکنید
چون اون بنده خدا
دقیقا به خاطر همین عیب ها بوده که نتونسته از شما بهتر پیدا کنه !





اس ام اس خنده دار جدید ۹۴





شوهر کیست؟
کسی است که وقتی آشغالا رو میزاره دم در
جوری قیافه میگیره که انگار تموم خونه رو تمیز کرده !

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 284
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 159
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 276
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 423
  • بازدید ماه : 3,075
  • بازدید سال : 10,494
  • بازدید کلی : 84,432