loading...
سايت تفريحي سانس
محمود بازدید : 200 دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

اس ام اس عاشقي

فرار های شبانه بدون تو
با سایه هایی ک روی دیواره
ب من میگفتی عاشقتم ولی الان میگی ک برات ی دوستم
وقتی چشمام و میبندم بهترین داستان خونده میشه
ولی وقتی بیدار میشم میبینم تو این دنیا ارزو هام نقش بر اب شده
من سعی میکنم خودم رو بالا بکشم
ولی فکر ب اینکه تو منو هیچوقت درک نکردی غرقم میکنه..........


اس ام اس عاشقي


بعضی ها با عشق زندگی میکنن....
بعضی هایم با زندگیشان عشق میکنن
اما وقتی عشق تو دنیای آدما نباشه....
یا آدما دارن فقط زندگی میکنن یا زندگی اونهارو میکنه.....
هییی....

لعنت ب دنیای بی عشق....
فرستنده : یه سمپادیه خسته


اس ام اس عاشقي

دوست داشتنت گناه باشد یااشتباه
گناه میکنم تورا حتی به اشتباه...



اس ام اس عاشقي

هیچی لذت بخش تر از این نیست که عشقت یه روزی معلمت بوده و حالا شده نفست.
روزت مبارک همسر یکی یدونم


اس ام اس عاشقي


آنــــــــــقدر که تـــــو را ميخواهَم ، بودنِ خــودم را

نميخــــــــــواهم.....

چـِقــــدر زيباست ايــــــــــن عشــــق.....

ايــن مَحـــوِ تـــــو بودن را

دوســــــــــــــت دارم.....

هــــــــــزاران دست هـــــم بــــــــــه ســــــــــويم دراز شــــــــــود

پَــــس خــــــــــواهم زد...

تنها ، تمناي دستان تـــــو را دارم


اس ام اس عاشقي

ﺩﻟﻢ ﻳﻚ ﺷﺐ ﺁﺭﻭﻡ ﻣﻴﺨﻮﺍﻫﺪ
ﺑﺎﺁﻫﻨﮕﮯ ﺭﻭﻣﺎﻧﺘﻴــــﻚ
ﭼـــﻨﺪﺗﺎ ﺷﻤﻊ
ﻭ ﻳﻚ ﻋﺎﻟﻤﻪ
ﺗـــــــــــﻮ

اس ام اس عاشقي

به قبرستان رفتم واز اهالی آنجا پرسیدم مدارک لازم برای مردن چیست؟یکی گفت:اگر جوانی زود آمدی..دیگری گفت:اگر پیری دیر آمدی...گفتم عاشقم وبه عشقم نرسیدم...گفتند بدون مدرک خوش آمدی
فرستنده : خسته از تکرار شبها


اس ام اس عاشقي

کاش بودی و میفهمیدی

وقت دلتنگی یک آه چه وزنی دارد.

لطفا هی نپرس دلتنگی چه معنی دارد؟؟

دلتنگی معنی ندارد…..درد دارد……..درد …..!!!...


اس ام اس عاشقي

هیچ گاه

برای دیدارت

زمان تعیین نمیکنم…

شاید ساعت حسادت کند و خواب بماند…


اس ام اس عاشقي

نمی شود که در کوچه های

اردیبهشت

تنها قدم زد !

خودت را زود برسان ...


اس ام اس عاشقي

°. . دیـــــــــــــــــــــروز . . .°

♡ســــــآدگی زیــــبــاتـرین رنگـــــــ دنیـــــآ بــود . . .♡

" . . . امـــــــــــــــروز . . . "

●ســـادگی بـــزرگــــ تــریــن خــطــای●

♣ آدمـــــهــآســـت ♣

اس ام اس عاشقي


وقتی می گوید: "دوســـــــتتــــــ♡ـــــــ دارم "،
زل زل در چشمهایش نگاه نکن!!
بی هیچ حرفی،
بی هیچ عکس العملی!
تنها با گفتنِ "من هم دوستت دارم"،
این لحظه را تمامش نکن!!!


جیغ بزن ...
محکم در آغوشش بگیر ☆...
بوسه بارانش کن ☆...!
بگذار آنقدر از گفتنِ این کلمات
به شوق بیاید
که اگر فردا باز هم خواست بگوید
جورِ دیگر بگوید ...
یا اصلا نگوید ...!!!
دستت را بگیرد ببرد،
تمامِ دوست داشتن را نشانت بدهد♡

مثلا رو به رویِ آینه بایستد کنارِ تو...
بگوید :
" چه می بینی ؟؟! "
بگویی : "خودمان را... "

بگوید :

اما من ...
تنها ☜تـــــ♥ـــــو را می بینم ♡•♥
" دنــــــــــیـــــــایــــمــــــــــ " را می بینم ...

اس ام اس عاشقي


** ســـعـــیـــد تـــنـــهـــا **
حــــــرفــــــه دلــــــم . . .
وقـــتـــی صـــداتـــو مــــیـــشـــنـــوم نـــاخـــوداگـــاه لـــبـــخـــنـــد مـــیـــزنـــم...
وقـــتـــی مـــیـــخــــنـــدی دوبـــاره نـــاخـــوداگـــاه لـــبـــخـــنـــد مـــیـــزنـــم...
وقـــتـــی نـــگـــات مـــیـــکـــنـــم بـــاز نـــاخـــوداگـــاه لـــبـــخـــنـــد مـــیـــزنـــم...
مـــن واســـه ایـــن لـــبـــخـــنـــدای بـــی اخـــتـــیـــار جـــز "عــــــشــــــق" دلـــیـــل دیـــگـــه ای نـــدارم...

اس ام اس عاشقي

مریض که می شوی پرستار می شوم ...می آیم و می نشینم کنار تخت دلتنگی ات
موهایت رابا دستانم نوازش می کنم می روم و قرص "ماه " را برایت می آورم!
تب که می کنی در حوض شب پاشویه ات می کنم
حوضی که همان قرص در آن است و پتوی نم دار ابر رارویت می کشم
دستانت را در دستم می گیرم و تا خود صبح برایت دعا می خوانم
غصه نخور نازنین من تا خورشید سلامی دوباره کندخوب شده ای ....a&f

اس ام اس عاشقي

خدایا...
یعنی میشه سال بعد همین موقع روزش رو بهش تبریک بگم.....؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 284
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 33
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 79
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 114
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 261
  • بازدید ماه : 2,913
  • بازدید سال : 10,332
  • بازدید کلی : 84,270