loading...
سايت تفريحي سانس
محمود بازدید : 55 دوشنبه 14 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

اس ام اس عاشقي

مهم نبود برای من ک تو با من چ میکنی
بیا ببین
برای تو من با خودم چ میکنم...!!!


اس ام اس عاشقي
اگه عاشق دو نفر شدی دومی رو انتخاب کن چون ... اگه واقعا عاشق اولی بودی دیگه عاشق دومی نمیشدی
.
.
.
.
.
جانی دپ




اس ام اس تبریک روز زن:
پیشاپیش روز مادر مبارک.مادر نشدی ولی بهترین خانم دنیایی

اس ام اس تبریک روز مرد:
پیشاپیش روز پدر مبارک.پدر نشدی ولی بهترین آقای دنیایی

من و آقامون ^ــــ^




× ... صبر کُن و بذار روزایِ‌ خوبــ برسهـ به مـا ... ×

به آغوش میگیرم و میبرَمِتـ بیرون از این دُنیـا



"مخاطب خاصصصصصصص"
می گویند هرکسی نیمه ای گمشده دارد...
تو اما مرد من...
تمام گمشده ی منی...
و من یک هیچ ناتمام که باتو هست می شوم...
این هیچ ناتمام، عاشقانه تورا دوست دارد...
ای مرد دوست داشتنی دنیای زنانه ام...
«روزت مبارک»





خــــ ــاطـــــ ـــــراتــ ـم را دوســ ــــتــــــ دارم

هــ ـر روز و هــ ـر شــ ـبـــ فــــ ــریــــ ــاد گــــ ــــذشــ ــتـــ ـه را

بــــ ــرای ســــ ــکــ ـوتـــ لـــحظــ ـه هــ ـایــ ـم تـــکــ ــــرار میکـــ ـــنم

تــ ـا فـــ ـــرامـــــ ـوش نکـــ ـــنم

روزگـــــــ ـــــاری بود

کــ ـه کســــ ـــــی جـ ــز دیــ ـوار اتاقـــ ــــــــم

صــ ـدایــــ ــم را نمیــ ــــ شــ ـنیــــ ــد...





فردا
باز هم به تو فکر خواهم کرد
مثل دریا
به ادامه خویش ..





تنها سوالم از تو اینست
" او "
مـــرا یادت نمی آرد ؟؟





هرچه کُنی بکُن مکُن ترک من ای نگار من
هرچه بَری ببَر مبَر سنگدلی به کار من

هرچه بـُری ببُر مبُر رشته الفت مرا
هرچه کَنی بکَن مکَن خانه اختیار من

هرچه روی برو مرو راه خلاف دوستی
هرچه زنی بزن مـزن طعنه بروزگار من




خدایا...!بازم شکرت...نه کسی دلش برام تنگ میشه...!!نه کسی عاشقمه...نه کسی ازنبودنم غصه میخوره...خیالم راحته...که به کسی بعدازمرگم پاسخگونیستم...!!!خدایاشکرت...





وقتی کسی ک دوسش داری
پیشت نباشه،
تو دلت هزاربار تکرار و تمرین میکنی
که وقتی اومد چی بهش بگی،
درمورد چی حرف بزنی،
چجوری حرفو شروع کنی و...
کلی انتظار میکشی بالاخره میاد
ولی وقتی اومد لام تا کام حرفی نمیزنی
نه اینکه نخوای حرف نزنی،
نه دست خودت نیس...





روی من شرط ببند ...

تمام “دل” ها را رد کرده ام

چشم بسته این قمار را می برم

دوست داشتن تـــو دلیل که نه ....

دل می خواهد ...

فقط تو هوايش را داشته باش …

دلم را مى گويم

قول مى دهم براى تو باشد

همه ى عاشقى اش ...




این روزها یک تلنگر کوچیک

یه بی تو جهی ساده ...

کافیه تا بشینم ساعتها به حال خودم گریه کنم

دلخوشی هام کم شدن و دغدغه هام زیاد !!!
چه خوبه که تو هستی ...!!





تا می خواهم از تو دل بکنم

صبر می آید !

چقدر این عطسه های

" بهاری "

را دوست دارم ...




برای دوست داشتنت

محتاج دیدنت نیستم ...

اگر چه نگاهت آرامم می کند

محتاج سخن گفتن با تو نیستم ...

اگر چه صدایت دلم را می لرزاند

دوست دارم بدانی

حتی اگر کنارم نباشی ...

باز هم ، نگاهت می کنم ...

صدایت را می شنوم....

همیشه با منی


مهم نبود برای من ک تو با من چ میکنی
بیا ببین
برای تو من با خودم چ میکنم...!!!





اگه عاشق دو نفر شدی دومی رو انتخاب کن چون ... اگه واقعا عاشق اولی بودی دیگه عاشق دومی نمیشدی
.
.
.
.
.
جانی دپ

i

اس ام اس تبریک روز زن:
پیشاپیش روز مادر مبارک.مادر نشدی ولی بهترین خانم دنیایی

اس ام اس تبریک روز مرد:
پیشاپیش روز پدر مبارک.پدر نشدی ولی بهترین آقای دنیایی

من و آقامون ^ــــ^





× ... صبر کُن و بذار روزایِ‌ خوبــ برسهـ به مـا ... ×

به آغوش میگیرم و میبرَمِتـ بیرون از این دُنیـا ...

"مخاطب خاصصصصصصص"
می گویند هرکسی نیمه ای گمشده دارد...
تو اما مرد من...
تمام گمشده ی منی...
و من یک هیچ ناتمام که باتو هست می شوم...
این هیچ ناتمام، عاشقانه تورا دوست دارد...
ای مرد دوست داشتنی دنیای زنانه ام...
«روزت مبارک»




خــــ ــاطـــــ ـــــراتــ ـم را دوســ ــــتــــــ دارم

هــ ـر روز و هــ ـر شــ ـبـــ فــــ ــریــــ ــاد گــــ ــــذشــ ــتـــ ـه را

بــــ ــرای ســــ ــکــ ـوتـــ لـــحظــ ـه هــ ـایــ ـم تـــکــ ــــرار میکـــ ـــنم

تــ ـا فـــ ـــرامـــــ ـوش نکـــ ـــنم

روزگـــــــ ـــــاری بود

کــ ـه کســــ ـــــی جـ ــز دیــ ـوار اتاقـــ ــــــــم

صــ ـدایــــ ــم را نمیــ ــــ شــ ـنیــــ ــد...




فردا
باز هم به تو فکر خواهم کرد
مثل دریا
به ادامه خویش ..






تنها سوالم از تو اینست
" او "
مـــرا یادت نمی آرد ؟؟
فرستنده : سـید صـدرا




هرچه کُنی بکُن مکُن ترک من ای نگار من
هرچه بَری ببَر مبَر سنگدلی به کار من

هرچه بـُری ببُر مبُر رشته الفت مرا
هرچه کَنی بکَن مکَن خانه اختیار من

هرچه روی برو مرو راه خلاف دوستی
هرچه زنی بزن مـزن طعنه بروزگار من





خدایا...!بازم شکرت...نه کسی دلش برام تنگ میشه...!!نه کسی عاشقمه...نه کسی ازنبودنم غصه میخوره...خیالم راحته...که به کسی بعدازمرگم پاسخگونیستم...!!!خدایاشکرت...



وقتی کسی ک دوسش داری
پیشت نباشه،
تو دلت هزاربار تکرار و تمرین میکنی
که وقتی اومد چی بهش بگی،
درمورد چی حرف بزنی،
چجوری حرفو شروع کنی و...
کلی انتظار میکشی بالاخره میاد
ولی وقتی اومد لام تا کام حرفی نمیزنی
نه اینکه نخوای حرف نزنی،
نه دست خودت نیس...




روی من شرط ببند ...

تمام “دل” ها را رد کرده ام

چشم بسته این قمار را می برم

دوست داشتن تـــو دلیل که نه ....

دل می خواهد ...

فقط تو هوايش را داشته باش …

دلم را مى گويم

قول مى دهم براى تو باشد

همه ى عاشقى اش ...





این روزها یک تلنگر کوچیک

یه بی تو جهی ساده ...

کافیه تا بشینم ساعتها به حال خودم گریه کنم

دلخوشی هام کم شدن و دغدغه هام زیاد !!!
چه خوبه که تو هستی ...!!





تا می خواهم از تو دل بکنم

صبر می آید !

چقدر این عطسه های

" بهاری "

را دوست دارم ...





برای دوست داشتنت

محتاج دیدنت نیستم ...

اگر چه نگاهت آرامم می کند

محتاج سخن گفتن با تو نیستم ...

اگر چه صدایت دلم را می لرزاند

دوست دارم بدانی

حتی اگر کنارم نباشی ...

باز هم ، نگاهت می کنم ...

صدایت را می شنوم....

همیشه با منی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 284
  • کل نظرات : 18
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 40
  • آی پی دیروز : 5
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 200
  • بازدید ماه : 2,852
  • بازدید سال : 10,271
  • بازدید کلی : 84,209